Pandora je v kontextu jiných tradičních klenotnických firem relativním nováčkem. Její založení se datuje teprve do 80. let. Přesto tím, co dokázala, se mnohem slavnějším souputníkům v podobě těch nejproslulejších šperkařských domů směle vyrovná.
Klíčem k úspěchu šperků Pandora se stala jejich osobitost. Ostatně majitelky náramků se nenazývají prostě majitelky, ale jde o specifickou komunitu sběratelek.
Popularita náramků Pandora je totiž založena na shromažďování jednotlivých korálků k různým významným příležitostem. Tyto komponenty pak lze libovolně na základní náramek navléct a vytvořit tak zcela originální šperk.

Navíc značka produkuje i hned několikrát ročně další kolekce a svůj sortiment tak stále obměňuje. Některé starší korálky se proto stávají vysoce raritní záležitostí a jsou podobně cenné jako jiné sběratelské artefakty.
Líbí se vám myšlenka, že si ke svému šperku vytvoříte hlubší vztah? Nemusí to být ani značka Pandora. Každé šperky se stanou vašimi věrnými přáteli. Vyzkoušejte si to sami.